Zaprojektujemy, napiszemy systemy i aplikacje realizowane w oparciu o metodykę Scrum i Agile.
Front End - aplikacje desktop w JavaScript (node.js, nw.js, React.js, React native)
Back End - dedykowane systemy serwerów w oparciu o node.js, PHP
Full Stack - całe systemy Front End + Back End
Specjalizujemy się w rozwiązaniach IT od prostych do kompleksowych. Dedykowane systemy IT pozwalają na lepszą organizację i wydajność firmy oraz obniżenie kosztów jej prowadzenia. Rozwiązaniem IT może być nie tylko rozbudowany system ale także prosta aplikacja ukierunkowana na potrzeby firmy. Oferujemy aplikacje webowe oraz gotowe rozwiązania ESOK, RENTAL, FLOTA, ARENA, FAIR, kontrola dostępu i inne w ramach naszej linii systemów RKSoft.NG.
... to zintegrowany z oferowanymi systemami RKSoft serwis online pozwalający na obsługę klienta przez internet. Od przeglądu abonamentów, aktywności, rezerwacji po zakup abonamentu przez internet we współpracy z Przelewy24.
Istnieje również możliwość rejestracji w Przelewy24 z uzyskaniem preferencyjnych warunków dla serwisu bezpośrednio przez nasz serwis rejestracyjny dostępny dla naszych użytkowników.
Projektujemy zaawansowane relacyjne bazy z pełnym audytem, piszemy kody funkcji, wyzwalaczy. Oferujemy pomoc w projektowaniu, administrowaniu i optymalizacji. Struktura bazy danych może zarówno sprzyjać jak i ograniczać wydajność całego systemu. Specjalizujemy się w PostgreSQL. PosgreSQL to zaawansowany serwer bazy danych obsługiwany za pomocą języka SQL i dostępny dla wielu platform.
RKSoft.NET - ESOK 3.5.2.2
Dla systemów RKSoft.NET dostępne są aplikacje internetowe na przeglądarki.
RKSoft.NG - CHARTER 4.0.3.7
RKSoft.NG - POS ESOK 5.0.1.10
Preferencyjne warunki przejścia na najnowszy system otrzymają obecnie pracujący na systemach RKSoft.
Oprogramowanie i systemy dostępne z panelu klienta dla zalogowanych użytkowników.
|
|
|
Systemy RKSoft mogą współpracować z bazami danych umiejscowionymi według preferencji klienta lokalnie na stacji roboczej, na własnych serwerach w sieci lokalnej lub globalnej, na serwerach dedykowanych lub w chmurze.
Wraz z najnowszym systemem ESOK RKSoft.NG będzie dostępna aplikacja na przeglądarkę internetową. Zaimplementowane w tej aplikacji funkcje będą możliwe do realizacji z poziomu przeglądarki na komputerze, tablecie czy smartfonie.
|
Znajdą zastosowanie w obsłudze targów, kin, muzeów, teatrów czy nawet imprez plenerowych.
System działa w lokalnej zamkniętej sieci WiFi, która łączy serwer urządzeń z mobilnymi walidatorami - dowolne urządzenie z Win CE i wbudowanym czytnikiem kodu kreskowego, paska magnetycznego lub nośnika zbliżeniowego. Po odczytaniu nośnika komunikuje się przez serwer urządzeń z dowolną bazą danych i otrzymuje przyjazną dla obsługi akceptacje lub odmowę wraz z przyczyną odmowy.
![]() |
W ramach systemów i oprogramowania ESOK istotną rolę odgrywają moduły informacyjne. Mogą być dostępne lokalnie w postaci monitorów z aktualną informacją dla klienta lub publiczne pozwalające na uzyskanie takiej informacji w przeglądarce internetowej z opcją dostępu dla zalogowanych klientów.
Nasze systemy ESOK pozwalają na uruchomienie modułu/panelu informacyjnego lokalnie na obiekcie w postaci dowolnego monitora/TV z przeglądarką stron internetowych. Moduł taki może wyświetlać dowolną treść, w tym również informacje bezpośrednio z systemu ESOK. Mogą to być informacje o ilości osób przebywających aktualnie na obiekcie, cenniki, informacje o zajęciach z przypisaniem zajęć do sali, którą panel informacyjny obsługuje.
Moduły o zasięgu lokalnym zbudowane na lokalnym serwerze html (intranet), publiczne oparte o publicznie dostępne serwery stron internetowych, również jako część IPK (Internetowy Panel Klienta) o którym pisaliśmy wcześniej tutaj.
Lokalnym modułem informacji w ramach intranetu można zarządzać z poziomu oprogramowania RKSoft dostosowując rodzaj wyświetlanych informacji ich kolejność, czas trwania, częstość odświeżania i inne parametry.
Po więcej informacji zachęcamy do kontaktu na biuro(at)karneysoft.pl lub telefonicznie na numer 605 40 70 80.
Przypominamy o nowym rozporządzeniu o zmianie oznaczeń stawek VAT w urządzeniach rejestrujących. Wraz ze zmianą tych oznaczeń w urządzeniach, użytkownik systemów RKSoft powinien również przypisać oznaczenia do poszczególnych stawek VAT w programie RKSoft współpracującym z drukarką fiskalną.
Zgodnie z §59 rozporządzenia podatnik, który używał kasy fiskalnej na dzień wejścia w życie nowego rozporządzenia (czyli na 1 maja 2019 r.), może stosować dotychczasowe ustawienia do 31 lipca 2019 r. Dopiero od 1 sierpnia 2019 roku będzie miał obowiązek dostosowania się do nowych wytycznych w sprawie oznaczeń literowych.
Zgodnie z rozporządzeniem nowe oznaczenia zostały przypisane w następujący sposób:
Użytkownicy systemów RKSoft mogą samodzielnie dokonać zmian w przypisaniu oznaczeń do poszczególnych stawek VAT jeśli chodzi o oprogramowanie. Do zmian w przypisaniu oznaczeń w urządzeniach musza się kontaktować z autoryzowanym serwisem urządzenia.
W przypadku wątpliwości lub trudności przy przypisaniu nowych oznaczeń do stawek VAT w programach RKSoft służymy pomocą (zdalną) w ramach wsparcia technicznego dla użytkowników z wykupionym wsparciem technicznym, lub odpłatnie dla pozostałych użytkowników.
Od 1 lipca 2019 r. drukowanie faktury do paragonu będzie możliwe tylko gdy na paragonie będzie zawarty NIP NABYWCY. Oprogramowanie ESOK - RKSoft.NET w wersji 3.4.9.46 pozwala na wprowadzenie numeru NIP nabywcy do paragonu tak, by na podstawie paragonu można było wystawić fakturę VAT spełniając wymogi ustawy. Na podstawie paragonów wystawionych przed 1 lipca 2019.r będzie można wystawić fakturę VAT bez numeru NIP nabywcy na paragonie w terminie zgodnym z ustawieniami systemu.
W trosce o bezpieczeństwo danych, komfort i prawidłową obsługę naszych klientów i klientów naszych klientów informujemy, że dokonaliśmy zmian w systemie zgłoszeń dostępnym dla naszych klientów wprowadzając dodatkowe zabezpieczenia:
Korzystających z systemu zgłoszeniowego prosimy o rozwagę i tam gdzie to możliwe unikanie przekazywania niepotrzebnych danych osobowych i danych wrażliwych w treści zgłoszenia, raczej podając identyfikatory (np. numer karty klienta lub jego symbol, numer dokumentu sprzedaży itp.).
Użytkowników najstarszej wersji systemu RKSoft ESOK informujemy, że została wydana wersja systemu zawierająca poprawkę dotyczącą, braku rozpoznawania niektórych dat w komponencie raportu. Ostatnią taką datą nierozpoznawaną przez komponent raportu sprzedaży był 15 marca 2019 r.
Jeżeli jesteście państwo zainteresowani aktualizacją zawierająca tę poprawkę, prosimy o kontakt na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Najnowszy system ESOK (Elektroniczny System Obsługi Klienta) jest już w fazie testów. Po przejściu testów zostanie udostępniony użytkownikom. Najnowsze oprogramowanie łączy w sobie zalety poprzednich systemów, jest szybszy i prostszy. Będzie miał możliwość postawienia bazy danych pod pełną kontrolą właściciela danych na własnym serwerze zlokalizowanym fizycznie w firmie lub na farmie serwerów.
System w połączeniu z Internetową Platformą Klienta oraz Internetową Platformą Obsługi pozwala z poziomu przeglądarki internetowej - klientom korzystać z funkcji dostępnych dla klienta, a obsłudze zarządzać obiektem i obsługiwać klientów.
Więcej o systemie nowej generacji RKSoft.NG już wkrótce...
W najnowszej wersji systemu RKSoft.NET ESOK 3.4.9.37 - Elektroniczny System Obsługi Klienta (ESOK) pojawiła się oczekiwana możliwość dodawania własnych w pełni konfigurowalnych modułów dodatkowych informacji (słowników) z nielimitowaną ilością pól informacyjnych, oddzielnie definiowaną dla każdego ze słowników. Na początek system umożliwia definiowanie własnych słowników informacji dla abonentów. W przyszłości możliwość definiowania własnych słowników zostanie dodana do innych formularzy, np. osoba, firma itp.
Najnowsza wersja również zawiera dodatkowe pola na zgodę na wykorzystanie wizerunku, możliwość wyświetlania, zachowywania w formacie PDF i drukowania harmonogramu pozostałych rat w abonamentach zawartych w kontraktach długookresowych, nowy raport kasowy, rejestr KW i KP oraz cały nowy moduł pozwalający na generowanie i obsługę kont klientów on-line do korzystania z Internetowego Panelu Klienta (IPK) - przedstawionego w poprzednim artykule.
Aktualizacja dostępna jest do pobrania ze strefy klienta dla zalogowanych użytkowników w ramach pakietu Pomocy Technicznej. Użytkownicy RKSoft.NET, którzy nie mają wykupionego pakietu pomocy technicznej mogą zaktualizować system zakupując jednorazową aktualizację. Zachęcamy do aktualizacji wersji RKSoft.NET.
Dla użytkowników systemów RKSoft.NET i RKSoft.NG udostępniamy API do obsługi online Internetowego Panelu Klienta (IPK). Internetowy Panel Klienta pozwala na umieszczenie na Waszych stronach ramki w której Wasz klient będzie mógł przykładowo:
Poniżej przykład ramki, który może być umieszczony na Waszej stronie internetowej. Panel jest zbudowany w sposób, który dopasowuje się do wielkości ekranu bez potrzeby przewijania na boki, co ułatwia korzystanie na urządzeniach mobilnych.
Sprawdź jak to działa - parametry logowania: użytkownik: test hasło: testtest. Po zalogowaniu pojawi się przykładowe menu z nieaktywnymi funkcjami jako przykładowy wzór.
Internetowy Panel Klienta może zawierać dowolne funkcje w ramach potrzeb. Po więcej informacji prosimy o kontakt na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie na numer +48 605 40 70 80
Strona 2 z 4