Specjalizujemy się w rozwiązaniach IT od prostych do kompleksowych. Dedykowane systemy IT pozwalają na lepszą organizację i wydajność firmy oraz obniżenie kosztów jej prowadzenia. Rozwiązaniem IT może być nie tylko rozbudowany system ale także prosta aplikacja ukierunkowana na potrzeby firmy. Oferujemy aplikacje webowe oraz gotowe rozwiązania ESOK, RENTAL, FLOTA, ARENA, FAIR, kontrola dostępu i inne w ramach naszej linii systemów RKSoft.NG.
Wychodząc na przeciw zapotrzebowaniu na systemy i usługi Biura Obsługi Klienta uruchomiliśmy specjalną domenę przeznaczoną do obsługi firm i ich klientów. Usługa BOK dostępna jest na zasadzie serwisu miesięcznego z własnym logo, z możliwością wynajęcia na jeden lub wiele okresów w przód w konkurencyjnych cenach. Jeżeli potrzebujesz dedykowanego serwisu online - skontaktuj się z nami na: biuro(at)karneysoft.pl.
... to zintegrowany z oferowanymi systemami RKSoft serwis online pozwalający na obsługę klienta przez internet. Od przeglądu abonamentów, aktywności, rezerwacji po zakup abonamentu przez internet we współpracy z Przelewy24.
Istnieje również możliwość rejestracji w Przelewy24 z uzyskaniem preferencyjnych warunków dla serwisu bezpośrednio przez nasz serwis rejestracyjny dostępny dla naszych użytkowników.
Projektujemy zaawansowane relacyjne bazy z pełnym audytem, piszemy kody funkcji, wyzwalaczy. Oferujemy pomoc w projektowaniu, administrowaniu i optymalizacji. Struktura bazy danych może zarówno sprzyjać jak i ograniczać wydajność całego systemu. Specjalizujemy się w PostgreSQL. PosgreSQL to zaawansowany serwer bazy danych obsługiwany za pomocą języka SQL i dostępny dla wielu platform.
RKSoft.NET - ESOK 3.5.1.17
Dla systemów RKSoft.NET dostępne są aplikacje internetowe na przeglądarki.
RKSoft.NG - CHARTER 4.0.2.12
RKSoft.NG - POS ESOK 5.0.1.10
Preferencyjne warunki przejścia na najnowszy system otrzymają obecnie pracujący na systemach RKSoft.
Oprogramowanie i systemy dostępne z panelu klienta dla zalogowanych użytkowników.
|
|
|
Systemy RKSoft mogą współpracować z bazami danych umiejscowionymi według preferencji klienta lokalnie na stacji roboczej, na własnych serwerach w sieci lokalnej lub globalnej, na serwerach dedykowanych lub w chmurze.
Wraz z najnowszym systemem ESOK RKSoft.NG będzie dostępna aplikacja na przeglądarkę internetową. Zaimplementowane w tej aplikacji funkcje będą możliwe do realizacji z poziomu przeglądarki na komputerze, tablecie czy smartfonie.
|
Znajdą zastosowanie w obsłudze targów, kin, muzeów, teatrów czy nawet imprez plenerowych.
System działa w lokalnej zamkniętej sieci WiFi, która łączy serwer urządzeń z mobilnymi walidatorami - dowolne urządzenie z Win CE i wbudowanym czytnikiem kodu kreskowego, paska magnetycznego lub nośnika zbliżeniowego. Po odczytaniu nośnika komunikuje się przez serwer urządzeń z dowolną bazą danych i otrzymuje przyjazną dla obsługi akceptacje lub odmowę wraz z przyczyną odmowy.
![]() |
Od 1 lipca 2019 r. drukowanie faktury do paragonu będzie możliwe tylko gdy na paragonie będzie zawarty NIP NABYWCY. Oprogramowanie ESOK - RKSoft.NET w wersji 3.4.9.46 pozwala na wprowadzenie numeru NIP nabywcy do paragonu tak, by na podstawie paragonu można było wystawić fakturę VAT spełniając wymogi ustawy. Na podstawie paragonów wystawionych przed 1 lipca 2019.r będzie można wystawić fakturę VAT bez numeru NIP nabywcy na paragonie w terminie zgodnym z ustawieniami systemu.
W trosce o bezpieczeństwo danych, komfort i prawidłową obsługę naszych klientów i klientów naszych klientów informujemy, że dokonaliśmy zmian w systemie zgłoszeń dostępnym dla naszych klientów wprowadzając dodatkowe zabezpieczenia:
Korzystających z systemu zgłoszeniowego prosimy o rozwagę i tam gdzie to możliwe unikanie przekazywania niepotrzebnych danych osobowych i danych wrażliwych w treści zgłoszenia, raczej podając identyfikatory (np. numer karty klienta lub jego symbol, numer dokumentu sprzedaży itp.).
Użytkowników najstarszej wersji systemu RKSoft ESOK informujemy, że została wydana wersja systemu zawierająca poprawkę dotyczącą, braku rozpoznawania niektórych dat w komponencie raportu. Ostatnią taką datą nierozpoznawaną przez komponent raportu sprzedaży był 15 marca 2019 r.
Jeżeli jesteście państwo zainteresowani aktualizacją zawierająca tę poprawkę, prosimy o kontakt na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Najnowszy system ESOK (Elektroniczny System Obsługi Klienta) jest już w fazie testów. Po przejściu testów zostanie udostępniony użytkownikom. Najnowsze oprogramowanie łączy w sobie zalety poprzednich systemów, jest szybszy i prostszy. Będzie miał możliwość postawienia bazy danych pod pełną kontrolą właściciela danych na własnym serwerze zlokalizowanym fizycznie w firmie lub na farmie serwerów.
System w połączeniu z Internetową Platformą Klienta oraz Internetową Platformą Obsługi pozwala z poziomu przeglądarki internetowej - klientom korzystać z funkcji dostępnych dla klienta, a obsłudze zarządzać obiektem i obsługiwać klientów.
Więcej o systemie nowej generacji RKSoft.NG już wkrótce...
W najnowszej wersji systemu RKSoft.NET ESOK 3.4.9.37 - Elektroniczny System Obsługi Klienta (ESOK) pojawiła się oczekiwana możliwość dodawania własnych w pełni konfigurowalnych modułów dodatkowych informacji (słowników) z nielimitowaną ilością pól informacyjnych, oddzielnie definiowaną dla każdego ze słowników. Na początek system umożliwia definiowanie własnych słowników informacji dla abonentów. W przyszłości możliwość definiowania własnych słowników zostanie dodana do innych formularzy, np. osoba, firma itp.
Najnowsza wersja również zawiera dodatkowe pola na zgodę na wykorzystanie wizerunku, możliwość wyświetlania, zachowywania w formacie PDF i drukowania harmonogramu pozostałych rat w abonamentach zawartych w kontraktach długookresowych, nowy raport kasowy, rejestr KW i KP oraz cały nowy moduł pozwalający na generowanie i obsługę kont klientów on-line do korzystania z Internetowego Panelu Klienta (IPK) - przedstawionego w poprzednim artykule.
Aktualizacja dostępna jest do pobrania ze strefy klienta dla zalogowanych użytkowników w ramach pakietu Pomocy Technicznej. Użytkownicy RKSoft.NET, którzy nie mają wykupionego pakietu pomocy technicznej mogą zaktualizować system zakupując jednorazową aktualizację. Zachęcamy do aktualizacji wersji RKSoft.NET.
Dla użytkowników systemów RKSoft.NET i RKSoft.NG udostępniamy API do obsługi online Internetowego Panelu Klienta (IPK). Internetowy Panel Klienta pozwala na umieszczenie na Waszych stronach ramki w której Wasz klient będzie mógł przykładowo:
Poniżej przykład ramki, który może być umieszczony na Waszej stronie internetowej. Panel jest zbudowany w sposób, który dopasowuje się do wielkości ekranu bez potrzeby przewijania na boki, co ułatwia korzystanie na urządzeniach mobilnych.
Sprawdź jak to działa - parametry logowania: użytkownik: test hasło: testtest. Po zalogowaniu pojawi się przykładowe menu z nieaktywnymi funkcjami jako przykładowy wzór.
Internetowy Panel Klienta może zawierać dowolne funkcje w ramach potrzeb. Po więcej informacji prosimy o kontakt na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie na numer +48 605 40 70 80
W związku z wprowadzeniem z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, administratorzy danych jeżeli gromadzone są dane osobowe powinni odpowiednio zabezpieczyć serwery baz danych przez odpowiednią konfigurację. Należy upewnić się, że bazy danych są odpowiednio zabezpieczone a połączenie, szczególnie z sieci publicznej jest szyfrowane w warstwie SSL. Domyślnie bazy danych systemu RKSoft.NET ESOK obsługują protokół SSL, ale nie wymuszały. Gdy zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 administratorzy danych osobowych powinni upewnić się, że serwer bazy danych wymusza tryb SSL.
Służymy pomocą w odpowiedniej dla RODO konfiguracji serwerów systemu RKSoft.NET ESOK w ramach serwisu Pomocy Technicznej. Użytkownicy systemu RKSoft.NET ESOK, którzy nie maja wykupionej usługi Pomocy Technicznej mogą zamówić usługę kontaktując się z naszym biurem na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie na numer +48 605 40 70 80.
Przygotowana i udostępniona została dla zalogowanych użytkowników wersja systemu RKSoft.NET ESOK 3.4.9.36, która zawiera funkcje i metody dostosowane do wymogów RODO. Zalecamy aktualizację systemu RKSoft.NET ESOK do najnowszej wersji.
Aktualizacja Windowsa 10 do wersji 1803 przyniosła zmiany w rozpoznawaniu przez RKSoft.NET ESOK domyślnej czcionki systemowej w niektórych z używanych kontrolek, które odwoływały się do domyślnej czcionki systemowej. Najnowsza wersja RKSoft.NET ESOK 3.4.9.35 dostosowuje pracę aplikacji do najnowszego systemu operacyjnego Windows 10 w wersji 1803.
W wersji 3.4.9.35 system RKSoft.NET ESOK częściowo dostosowany został do wymogów RODO. Przed wejściem ustawy RODO w życie zostanie udostępniona kolejna wersja systemu RKSoft.NET ESOK 3.4.9.36 w większości dostosowana do wymogów ustawy RODO.
Najnowsza wersja do pobrania z repozytorium dostępnym dla zalogowanych użytkowników.
Strona 2 z 4