Prezentujemy nowy wygląd IPK (Internetowy Panel Klienta), bardziej nawiązujący do współczesnych trendów w systemach online.

Najnowsze IPK ma możliwość przełączenia na motyw jasny i motyw ciemny. Dodatkowo już po zalogowaniu, bez konieczności dodatkowego wyboru przyciskiem menu, wyświetlany jest identyfikator klienta, do skanowania przez urządzenia skanujące.

IPK to system online pozwalający na dowolnej przeglądarce internetowej na zarządzanie kontem klienta, zakupy i rezerwacje usług, abonamentów z możliwością graficznej prezentacji dostępnych miejsc. IPK współpracuje z naszymi systemami ESOK (Elektroniczny System Obsługi Klienta) z linii RKSoft.

Możliwe jest również wdrożenie samodzielnego, dedykowanego onlinowego systemu IPK dla dowolnej branży ukierunkowanej na obsługę klienta.

Zainteresowanych prosimy o kontakt na biuro(at)karneysoft.pl lub telefonicznie na 605 40 70 80.