Regulamin korzystania z systemu IPK-ONLINE
- Postanowienia ogólne:
- Regulamin skierowany jest do osób chcących wykupić lub zarezerwować usługi dostępne w systemie online UCSiR (IPK).
- Każdy Użytkownik jest zobowiązany do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu oraz Regulaminów obiektu/obiektów w których wykupione usługi będą realizowane.
- Zakup usług jest równoznaczny z akceptacją Regulaminów, o których mowa powyżej jednocześnie stanowi oświadczenie i stwarza prawne zobowiązanie między Użytkownikiem, a UCSiR.
- Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Osoby, które nie posiadają KARTY KLIENTA UCSiR mogą dokonać zakupu i zarezerwować zajęcia w systemie online UCSiR (IPK). Warunkiem skorzystania z wykupionych usług (abonamentów/nie dotyczy biletów jednorazowych) jest zakupienie przy pierwszej wizycie w obiekcie Karty Klienta.
- Osoby, które posiadają Kartę Klienta UCSiR i są w jego bazie danych automatycznie zostaną powiązane przez system rezerwacji UCSiR (IPK) z wykupionym nowym abonamentem.
- Płatności obsługuje serwis internetowy przelewy24 administrowany przez PayPro SA, 60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15.
- UCSiR nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek skutki nieprawidłowego funkcjonowania systemu płatniczego, o którym mowa powyżej.
- UCSiR nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości, potwierdzenia i inne dane zagubione lub utracone w sieci Internet.
- Istnieje możliwość otrzymania faktury VAT po dokonaniu zakupu produktu przez Internet w takim przypadku należy wysłać e-mail na adres: rezerwacja@ucsir.pl, podać w nim poprawne dane niezbędne do jej wystawienia oraz adres e-mail na który odeślemy wystawioną fakturę w formie pliku PDF.
- W przypadku odwołania zajęć przez UCSiR, Klientowi zaproponowany zostanie termin zastępczy, bądź zwrot płatności za zajęcia, które się nie odbyły. Zwrot dokonywany jest w takiej samej formie, w jakiej była wykonana płatność (np. płatność przelewem, zwrot przelewem).
- Zakładając konto w systemie, Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie przez UCSiR Swoich danych, teraz i w przyszłości, w celach związanych z rezerwacjami oraz płatnościami. Klient ma prawo wglądu do Swoich danych oraz ich poprawienia, uzupełniania, prawo do sprzeciwu co do dalszego przetwarzania danych, zwłaszcza w celach marketingowych lub usunięcia.
Administratorem danych osobowych jest: Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji, ul. Pileckiego 122, 02-781 Warszawa, reprezentowane przez Dyrektora.
- Podanie przez Klienta danych osobowych (imię i nazwisko oraz adres e-mail, nr telefonu) w procesie zakładania konta jest dobrowolne, ale niezbędne dla realizowania usług. Klauzula informacyjna znajduje się pod adresem https://ucsir.pl/rodo/ oraz jest dostępna w recepcji.
- Rejestracja w systemie sprzedaży online UCSiR (IPK):
- Wejdź na stronę www.ucsir.pl dalej kliknij okno „Panel Klienta” zostaniesz odesłany do strony startowej systemu sprzedaży UCSiR (IPK).
- Operację rejestracji/rezerwacji i płatności możesz wykonać również klikając w zakładki obiektów i dalej „Zamów usługi”.
- Na stronie logowania do systemu (strona główna) kliknij okno „Zarejestruj się”.
- W kolejnym oknie wpisz swój adres e-mail oraz hasło jakim będziesz logował się do systemu. Hasło musi spełniać wymagania złożoności tj. posiadać:
- długość minimum 8 znaków,
- wielkie i małe litery,
- co najmniej jedna cyfra oraz jeden znak specjalny.
- Po ustawieniu hasła, na podany wcześniej adres e-mail wyślemy link aktywacyjny, który należy otworzyć.
- Abyś mógł przejść dalej, wymusisz zapoznać się z obowiązującymi regulaminami oraz polityką prywatności UCSiR teraz odznacz przyciski potwierdzające.
- Możesz zalogować się do systemu podając adres e-mail oraz ustalone wcześniej hasło.
- System rezerwacji UCSiR (IPK), automatycznie „powiąże” twój adres e-mail podany przy rejestracji z adresem e-mail znajdującym się w bazie Klientów UCSiR, wszystkie aktywne abonamenty pojawią się w IPK. W wypadku kiedy system nie będzie mógł wykonać w/w operacji automatycznie, musisz „powiązać konto ręcznie” zgłoś uwagi pracownikowi Recepcji jednego z obiektów UCSiR.
- Zakup biletu/abonamentu w systemie UCSiR online (IPK):
- Wejdź na stronę www.ucsir.pl kliknij okno „Panel Klienta” i zaloguj na swoje konto w systemie sprzedaży UCSiR (IPK).
- Kliknij okno „Zakup abonament” lub „Zakup bilet”.
- Wybierz produkt z wyświetlonej listy i potwierdź wybór kliknięciem.
- Możesz dodać kolejny produkt do swoich zakupów poprzez kliknięcie okna „Dodaj pozycję”, bądź przejść do płatności klikając okno „Przejdź do płatności”.
- Po przekierowaniu na stronę operatora płatniczego postępuj zgodnie z informacjami wyświetlanymi na ekranie, wybierz sposób płatności, a następnie dokonaj opłaty.
- Po zakupie (ok. 10 sek.) nastąpi automatyczne przekierowanie do strony systemu rezerwacji online UCSiR (IPK).
- Klikając okno „Moje abonamenty” zakupiony wcześniej bilet/abonament powinien już być widoczny.
- Rezerwacja wykupionych zajęć:
- Wejdź na stronę www.ucsir.pl kliknij okno „Panel Klienta” i zaloguj na swoje konto w systemie sprzedaży UCSiR (IPK).
- Pamiętaj!!! Anulacji, bądź przesunięcia rezerwacji możesz dokonać wyłącznie na pełne min.24 godziny przed jej terminem wymagalności.
- Po upływie 24 godzin, system automatycznie zablokuje możliwość dokonywania zmian w rezerwacji a sama rezerwacja zostanie uznana za zrealizowaną.
- Po dokonaniu rezerwacji zostaniesz automatycznie obciążony kosztami wykonanej rezerwacji poprzez obciążenie karty płatniczej, bądź twojego abonamentu.
- Posiadaczom Karty Klienta UCSiR z ważnym abonamentem, system automatycznie zmniejszy ilości jednostek dostępnych do wykorzystania.
- Pamiętaj!!! Kup abonament, który będziesz w stanie wykorzystać w czasie jego obowiązywania. W przypadku niewykorzystania opłaconych zajęć, wpłaty nie podlegają zwrotowi. Wykupiony abonament jest ważny 30 dni od daty jego aktywacji (tzn. pierwszego wejścia na zajęcia) z zastrzeżeniem sytuacji, gdy cennik mówi inaczej (np. abonament dwumiesięczny/ sezonowy). Okres ważności abonamentu nie podlega przedłużeniu, ani przesunięciu niezależnie od przyczyny.
- Wykonanie rezerwacji zajęć w systemie UCSiR online (IPK):
- Wejdź na stronę www.ucsir.pl kliknij okno „Panel Klienta” i zaloguj na swoje konto w systemie sprzedaży UCSiR (IPK).
- Kliknij okno „Moje Rezerwacje”.
- Wybierz dzień od którego chcesz zacząć swoją aktywność a następnie kliknij przycisk „+” na dole ekranu.
- Na ekranie pojawi okno „Nowa rezerwacja” gdzie będziesz miał 3 pola wyboru: „Wybierz rodzaj usługi”, „Wybierz obiekt”, „Wybierz usługę” zaznacz interesujące cię elementy.
- Swoje wybory potwierdź przyciskiem na dole ekranu „Dalej”.
- Z wyświetlonej tabeli na ekranie wybierz godzinę swojej aktywności oraz inne interesujące cię elementy np. numer stołu, kortu itp. klikając odpowiednie pole rezerwacji.
- Jeśli posiadasz abonament, system automatycznie zmniejszy ilości dostępnych jednostek do wykorzystania, a wybrany termin zostanie podświetlony na zielono (Rezerwacja zatwierdzona).
- Jeśli nie posiadasz odpowiedniego abonamentu, zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
- Od momentu zaznaczenia rezerwacji (pole zmieni kolor na szary), będziesz miał 10 minut na dokonanie płatności. Po opłaceniu rezerwacji, wybrany termin podświetli się na zielono, w przypadku kiedy nie opłacisz rezerwacji system ją anuluje.
- Pamiętaj!!! Swoje wybory zatwierdź przyciskiem „OK” znajdującym się w prawym dolnym rogu.
- Aby wyjść ze strony rezerwacji kliknij przycisk z symbolem „domu” oraz napisem „Menu”.
- Anulacja/przeniesienie wykonanej rezerwacji zajęć w systemie UCSiR online (IPK):
Anulacja wykonanej rezerwacji.
- Wejdź na stronę www.ucsir.pl kliknij okno „Panel Klienta” i zaloguj na swoje konto w systemie sprzedaży UCSiR (IPK).
- Kliknij okno „Moje Rezerwacje”.
- Z wyświetlonej tabeli wybierz dzień a następnie z listy poniżej pozycję, którą chcesz anulować. Swój wybór zatwierdź klikając ikonę „Kosz” znajdującą się w prawym dolnym rogu.
- Anulacja rezerwacji została wykonana a system automatycznie skoryguje twój abonament.
Przeniesienie wykonanej rezerwacji na inny termin.
- System nie pozwala na przeniesienie rezerwacji musisz ją najpierw anulować a następnie powtórzyć proces rezerwacji na inny dzień.
- Pamiętaj!!! Anulacji, bądź przesunięcia rezerwacji nie wykonasz na mniej niż 24 godziny przed jej terminem wymagalności.
- Reklamacje:
- Wszelkie reklamacje dotyczące nieprawidłowego działania systemu kupujący może zgłaszać na adres email: reklamacje@ucsir.pl lub pocztą na adres: Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji ul. Pileckiego 122, 02-781 Warszawa
- Przy zgłoszeniu reklamacji kupujący powinien podać dane kontaktowe umożliwiające skontaktowanie się z nim, zgodne z danymi podanymi przy zakupie biletu/karnetu elektronicznego, datę i numer dokumentu zamówienia, dokładny opis reklamacji
- O ewentualnych brakach w zgłoszeniu reklamacyjnym UCSiR niezwłocznie powiadomi kupującego. Wraz z takim zawiadomieniem przesłana zostaje informacja, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym
- Reklamacje rozpatrywane są przez UCSiR w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez kupującego
- Reklamacje dotyczące systemu płatności należy kierować do Przelewy24 - strona https://www.przelewy24.pl/kontakt/reklamacja, zgodnie z ich regulaminem dostępnym na stronie https://www.przelewy24.pl/regulamin