UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem
Logowanie do strefy użytkownika.
  • Splash
  • Connector
  • MDI-AccessLevels
  • News 1
  • News 2
  • News 4
  • Mobilne Systemy Walidacji
  • HelpDesk
  • Responsive_web
  • PostgreSQL
  • Arduino-Info

 Prezentujemy nowy wygląd IPK (Internetowy Panel Klienta), bardziej nawiązujący do współczesnych trendów w systemach online.

Najnowsze IPK ma możliwość przełączenia na motyw jasny i motyw ciemny. Dodatkowo już po zalogowaniu, bez konieczności dodatkowego wyboru przyciskiem menu, wyświetlany jest identyfikator klienta, do skanowania przez urządzenia skanujące.

IPK to system online pozwalający na dowolnej przeglądarce internetowej na zarządzanie kontem klienta, zakupy i rezerwacje usług, abonamentów z możliwością graficznej prezentacji dostępnych miejsc. IPK współpracuje z naszymi systemami ESOK (Elektroniczny System Obsługi Klienta) z linii RKSoft.

Możliwe jest również wdrożenie samodzielnego, dedykowanego onlinowego systemu IPK dla dowolnej branży ukierunkowanej na obsługę klienta.

Zainteresowanych prosimy o kontakt na biuro(at)karneysoft.pl lub telefonicznie na 605 40 70 80.

Stawiamy na bezpieczeństwo. Nasz serwis zdalnej pomocy KarneySoft Connect został potwierdzony certyfikatem SSL. Cały ruch w ramach zdalnego pulpitu do realizacji zdalnej pomocy jest teraz szyfrowany.

Połączenie szyfrowane w warstwie SSL realizowane jest po wpisaniu w adresie przeglądarki https://pomoc.karneysoft.pl

Adresy pomoc.karneysoft.pl oraz http://pomoc.karneysoft.pl będą automatycznie przekierowane na stronę szyfrowaną.

Dla zgodności ze starszymi wersjami przekierowań bezpośrednich pozostawiliśmy możliwość połączenia bez szyfrowania na pomoc.karneysoft.pl:8040 lub http://pomoc.karneysoft.pl:8040

W naszych systemach rezerwacji online możliwa jest wizualizacja miejsc z podziałem na strefy czy sektory. Znakomite rozwiązanie dla obiektów z oznaczonymi miejscami i sektorami takie jak kina, teatry, parkingi, stanowiska i inne podobne.

Prowadzimy również wynajem systemów online na okresy (również krótkoterminowe), włącznie z udostępnieniem infrastruktury bazodanowej, serwera stron w uniwersalnych domenach ukierunkowanych jako Biuro Obsługi Klienta online *.bokonline.pl (w miejscu gwiazdki nazwa firmy lub usługi), czy  dedykowanych dla branży jak np. *.parkingonline.pl ( w miejscu gwiazdki nazwa parkingu).

W przypadku zainteresowania zachęcamy do kontaktu z naszym biurem telefonicznie lub na adres biuro(at)karneysoft.pl

 

PROMOCJA 50%

 

Z uwagi na panującą pandemię COVID 19, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, przedłużamy promocję na wynajem IPK (Internetowy Panel Klienta) ONLINE dla kolejnych 5 obiektów korzystających z RKSoft.NET.

Do końca listopada 2020r lub do wyczerpania puli 5 obiektów (co pierwsze wystąpi - decyduje data i czas otrzymania zamówienia) oferujemy wynajem IPK z 50% zniżki.

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu na

 

Systemy ESOK (Elektroniczny System Obsługi Klienta) udostępniają serwis ONLINE. ESOK ONLINE to zaawansowany moduł www pozwalający na:

  • przegląd  wykupionych usług abonamentowych
  • zakup usług abonamentowych
  • rezerwacje na zajęcia indywidualne i grupowe do wykupionych usług abonamentowych
  • rezerwacje jednorazowe na zajęcia indywidualne i grupowe z płatnością online
  • sprawdzanie aktywności (pobyt na zajęciach)
  • przegląd dokumentów zakupu
  • pobranie dokumentów zakupu w formacie pdf
  • powiadomienia e-mailem o aktywności w systemie ONLINE

ESOK ONLINE dostępny jest na każdym urządzeniu z przeglądarką internetową i dostępem do internetu (smartfon, tablet, laptop komputer stacjonarny).

ESOK ONLINE można testować na https:/karneysoft.pl/online/test/

 

W ostatnich czasach coraz więcej słyszy się o wirusach w załącznikach do e-maili. KarneySoft w trosce o bezpieczeństwo komunikacji ze swoimi klientami wdraża certyfikaty i elektroniczny podpis każdego z wysłanych e-maili. Pełną funkcjonalność planujemy osiągnąć do końca lutego 2020 r.

Weryfikacja autentyczności e-maila następuje w procesie sprawdzenia podpisu. E-maile wychodzące z KarneySoft podpisywane będą unikalnym kluczem prywatnym dostępnym tylko dla KarneySoft. 
Aplikacje obsługujące pocztę elektroniczną mają możliwość zaimportowania certyfikatu, który będzie wykorzystany do weryfikacji autentyczności podpisu i w związku z tym pochodzenia e-maila.

Certyfikat KarneySoft jest do pobrania na stronie KarneySoft z menu "bezpieczeństwo/pobierz certyfikat" lub bezpośrednio pod adresem https://www.karneysoft.pl/bezpieczenstwo/pobierz-certyfikat. Po zainstalowaniu certyfikatu program obsługi poczty automatycznie zweryfikuje podpis, a Państwo po pozytywnej weryfikacji będą pewni, że e-mail i jego załączniki są bezpieczne.

Certyfikat nie został wydany przez znane i zaufane w tym celu instytucje, więc niektóre z aplikacji pocztowych mogą komunikować o braku zaufania, jednak - Certyfikat został wydany przez KarneySoft i jest do pobrania z tej zaufanej i zabezpieczonej certyfikatem i protokołem SSL strony KarneySoft. Źródło certyfikatu jest gwarantem właściwej weryfikacji popisu e-maila nadanego z KarneySoft.

Najstarsze wersje systemów RKSoft ESOK otrzymały obsługę drukarek fiskalnych dla NIP'u nabywcy na paragonie, konieczny do późniejszego wystawienia faktury.

Jeżeli Państwa drukarka fiskalna ma funkcję NIP nabywcy, a chcieliby Państwo, by system RKSoft ESOK umożliwiał wysłanie NIP'u nabywcy na paragon prosimy o kontakt z naszym biurem na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie na numer 605 40 70 80.

W ramach systemów i oprogramowania ESOK istotną rolę odgrywają moduły informacyjne. Mogą być dostępne lokalnie w postaci monitorów z aktualną informacją dla klienta lub publiczne pozwalające na uzyskanie takiej informacji w przeglądarce internetowej z opcją dostępu dla zalogowanych klientów.

Nasze systemy ESOK pozwalają na uruchomienie modułu/panelu informacyjnego lokalnie na obiekcie w postaci dowolnego monitora/TV z przeglądarką stron internetowych. Moduł taki może wyświetlać dowolną treść, w tym również informacje bezpośrednio z systemu ESOK. Mogą to być informacje o ilości osób przebywających aktualnie na obiekcie, cenniki, informacje o zajęciach z przypisaniem zajęć do sali, którą panel informacyjny obsługuje.

Moduły o zasięgu lokalnym zbudowane na lokalnym serwerze html (intranet), publiczne oparte o publicznie dostępne serwery stron internetowych, również jako część IPK (Internetowy Panel Klienta) o którym pisaliśmy wcześniej tutaj.

Lokalnym modułem informacji w ramach intranetu można zarządzać z poziomu oprogramowania RKSoft dostosowując rodzaj wyświetlanych informacji ich kolejność, czas trwania, częstość odświeżania i inne parametry.

Po więcej informacji zachęcamy do kontaktu na biuro(at)karneysoft.pl lub telefonicznie na numer 605 40 70 80.

 

Przypominamy o nowym rozporządzeniu o zmianie oznaczeń stawek VAT w urządzeniach rejestrujących. Wraz ze zmianą tych oznaczeń w urządzeniach, użytkownik systemów RKSoft powinien również przypisać oznaczenia do poszczególnych stawek VAT w programie RKSoft współpracującym z drukarką fiskalną.

Zgodnie z §59 rozporządzenia podatnik, który używał kasy fiskalnej na dzień wejścia w życie nowego rozporządzenia (czyli na 1 maja 2019 r.), może stosować dotychczasowe ustawienia do 31 lipca 2019 r. Dopiero od 1 sierpnia 2019 roku będzie miał obowiązek dostosowania się do nowych wytycznych w sprawie oznaczeń literowych.

Zgodnie z rozporządzeniem nowe oznaczenia zostały przypisane w następujący sposób:

  1. literze „A” – jest przypisana stawka podstawowa podatku w wysokości 22% albo 23%,
  2. literze „B” – jest przypisana stawka obniżona podatku w wysokości 7% albo 8%,
  3. literze „C” – jest przypisana stawka obniżona podatku w wysokości 5%,
  4. literze „D” – jest przypisana stawka obniżona podatku w wysokości 0%,
  5. literze „E” – jest przypisane zwolnienie od podatku,
  6. literze „F” i „G” – są przypisane pozostałe stawki podatku, w tym wartość 0% (zero techniczne) w przypadku sprzedaży opodatkowanej, o której mowa w art. 119 ust. 1 lub art. 120 ust. 4 ustawy;

Użytkownicy systemów RKSoft mogą samodzielnie dokonać zmian w przypisaniu oznaczeń do poszczególnych stawek VAT jeśli chodzi o oprogramowanie. Do zmian w przypisaniu oznaczeń w urządzeniach musza się kontaktować z autoryzowanym serwisem urządzenia.

W przypadku wątpliwości lub trudności  przy przypisaniu nowych oznaczeń do stawek VAT w programach RKSoft służymy pomocą (zdalną) w ramach wsparcia technicznego dla użytkowników z wykupionym wsparciem technicznym, lub odpłatnie dla pozostałych użytkowników.

Od 1 lipca 2019 r. drukowanie faktury do paragonu będzie możliwe tylko gdy na paragonie będzie zawarty NIP NABYWCY. Oprogramowanie ESOK - RKSoft.NET w wersji 3.4.9.46 pozwala na wprowadzenie numeru NIP nabywcy do paragonu tak, by na podstawie paragonu można było wystawić fakturę VAT spełniając wymogi ustawy. Na podstawie paragonów wystawionych przed 1 lipca 2019.r będzie można wystawić fakturę VAT bez numeru NIP nabywcy na paragonie w terminie zgodnym z ustawieniami systemu.

W trosce o bezpieczeństwo danych, komfort i prawidłową obsługę naszych klientów i klientów naszych klientów informujemy, że dokonaliśmy zmian w systemie zgłoszeń dostępnym dla naszych klientów wprowadzając dodatkowe zabezpieczenia:

  • potwierdzenie hasłem dla zgłoszeń dokonywanych przez korzystających ze swojego profilu w systemie obsługi klienta KarneySoft.
  • świadome potwierdzenie zapoznania się z informacją o celu w jakim dane zawarte w zgłoszeniach są przechowywane i przetwarzane przez KarneySoft. Potwierdzenie to jest konieczne do wysłania zgłoszenia.
  • w automatycznym e-mailu potwierdzającym przyjęcie zgłoszenia z podaniem nadanego numeru, ukryte zostały Temat i Treść zgłoszenia, gdyż opis problemu może zawierać dane wrażliwe. W trosce o bezpieczeństwo danych wrażliwych oraz zgodnie z wytycznymi UODO takich danych nie przesyłamy otwartym tekstem pocztą elektroniczną.

Korzystających z systemu zgłoszeniowego prosimy o rozwagę i tam gdzie to możliwe unikanie przekazywania niepotrzebnych danych osobowych i danych wrażliwych w treści zgłoszenia, raczej podając identyfikatory (np. numer karty klienta lub jego symbol, numer dokumentu sprzedaży itp.).

Użytkowników najstarszej wersji systemu RKSoft ESOK informujemy, że została wydana wersja systemu zawierająca poprawkę dotyczącą, braku rozpoznawania niektórych dat w komponencie raportu. Ostatnią taką datą nierozpoznawaną przez komponent raportu sprzedaży był 15 marca 2019 r.

Jeżeli jesteście państwo zainteresowani aktualizacją zawierająca tę poprawkę, prosimy o kontakt na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Najnowszy system ESOK (Elektroniczny System Obsługi Klienta) jest już w fazie testów. Po przejściu testów zostanie udostępniony użytkownikom. Najnowsze oprogramowanie łączy w sobie zalety poprzednich systemów, jest szybszy i prostszy. Będzie miał możliwość postawienia bazy danych pod pełną kontrolą właściciela danych na własnym serwerze zlokalizowanym fizycznie w firmie lub na farmie serwerów.
System w połączeniu z Internetową Platformą Klienta oraz Internetową Platformą Obsługi pozwala z poziomu przeglądarki internetowej - klientom korzystać z funkcji dostępnych dla klienta, a obsłudze zarządzać obiektem i obsługiwać klientów.

Więcej o systemie nowej generacji RKSoft.NG już wkrótce...

W najnowszej wersji systemu RKSoft.NET ESOK 3.4.9.37 - Elektroniczny System Obsługi Klienta (ESOK) pojawiła się oczekiwana możliwość dodawania własnych w pełni konfigurowalnych modułów dodatkowych informacji (słowników) z nielimitowaną ilością pól informacyjnych, oddzielnie definiowaną dla każdego ze słowników. Na początek system umożliwia definiowanie własnych słowników informacji dla abonentów. W przyszłości możliwość definiowania własnych słowników zostanie dodana do innych formularzy, np. osoba, firma itp.

Najnowsza wersja również zawiera dodatkowe pola na zgodę na wykorzystanie wizerunku, możliwość wyświetlania, zachowywania w formacie PDF i drukowania harmonogramu pozostałych rat w abonamentach zawartych w kontraktach długookresowych, nowy raport kasowy, rejestr KW i KP oraz cały nowy moduł pozwalający na generowanie i obsługę kont klientów on-line do korzystania z Internetowego Panelu Klienta (IPK) - przedstawionego w poprzednim artykule.

Aktualizacja dostępna jest do pobrania ze strefy klienta dla zalogowanych użytkowników w ramach pakietu Pomocy Technicznej. Użytkownicy RKSoft.NET, którzy nie mają wykupionego pakietu pomocy technicznej mogą zaktualizować system zakupując jednorazową aktualizację. Zachęcamy do aktualizacji wersji RKSoft.NET.

Dla użytkowników systemów RKSoft.NET i RKSoft.NG udostępniamy API do obsługi online Internetowego Panelu Klienta (IPK). Internetowy Panel Klienta pozwala na umieszczenie na Waszych stronach ramki w której Wasz klient będzie mógł przykładowo:

  • sprawdzić swoje abonamenty
  • sprawdzić swoją aktywność
  • sprawdzić swoje punkty lojalnościowe
  • sprawdzić swoje rezerwacje
  • dokonać rezerwacji

Poniżej przykład ramki, który może być umieszczony na Waszej stronie internetowej. Panel jest zbudowany w sposób, który dopasowuje się do wielkości ekranu bez potrzeby przewijania na boki, co ułatwia korzystanie na urządzeniach mobilnych.

Sprawdź jak to działa - parametry logowania: użytkownik: test hasło: testtest. Po zalogowaniu pojawi się przykładowe menu z nieaktywnymi funkcjami jako przykładowy wzór. 

Internetowy Panel Klienta może zawierać dowolne funkcje w ramach potrzeb. Po więcej informacji prosimy o kontakt na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie na numer +48 605 40 70 80

 

W związku z wprowadzeniem z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, administratorzy danych jeżeli gromadzone są dane osobowe powinni odpowiednio zabezpieczyć serwery baz danych przez odpowiednią konfigurację. Należy upewnić się, że bazy danych są odpowiednio zabezpieczone a połączenie, szczególnie z sieci publicznej jest szyfrowane w warstwie SSL. Domyślnie bazy danych systemu RKSoft.NET ESOK obsługują protokół SSL, ale nie wymuszały. Gdy zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 administratorzy danych osobowych powinni upewnić się, że serwer bazy danych wymusza tryb SSL.

Służymy pomocą w odpowiedniej dla RODO konfiguracji serwerów systemu RKSoft.NET ESOK w ramach serwisu Pomocy Technicznej. Użytkownicy systemu RKSoft.NET ESOK, którzy nie maja wykupionej usługi Pomocy Technicznej mogą zamówić usługę kontaktując się z naszym biurem na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie na numer +48 605 40 70 80.

Przygotowana i udostępniona została dla zalogowanych użytkowników wersja systemu RKSoft.NET ESOK 3.4.9.36, która zawiera funkcje i metody dostosowane do wymogów RODO. Zalecamy aktualizację systemu RKSoft.NET ESOK do najnowszej wersji.